Kind

Varmt välkommen du också! I vår klubb som består av engagerade och pratvilliga personer för meningsutbyte har vi gemensamma diskussioner, såsom vardagshändelser, men även mer djupa frågeställningar. Där bjuder vi på oss själva och har en mycket trevlig och lättsam samvaro inom Kinds Rotaryklubb. Vi är helt opolitiska och har ett förhållningssätt att ha det så trevligt som möjligt på våra möten. Var annan torsdagskväll träffas vi i Uddebo, vår föreningslokal, äter god mat, samt har föredrag en del kvällar, annars skapar vi stämning genom livliga diskussioner. Vill du var med? Kom gärna till ett möte och delta för att uppleva stämningen hos oss. Ingen föranmälan behövs. Vi har normalt våra möten kl. 19:00 - 20:30 var annan torsdag i Fritidsgården i Uddebo. Rotaryrörelsen präglas av en stark ideell grund, där humanitära projekt med varierande inriktning och omfattning. Alla människors lika värde och kamratskap lyfts fram. Vi har en bakgrund inom olika yrkeskategorier. Man behöver inte ha en speciell position i samhället. Känn dig Välkommen till nästa möte!...

E-post kind@rotary.se